Roy Ekeblad Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Heisann Jeg har nettopp lastet opp en video på youtube. Den er en gjennomgang av EZDOC camera addon for FSX. Det finnes noen videoer om EZdoc camera, men fikk bare så lyst til å lage min egen Mvh Roy Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 En av dei bedre videoane som er å finne om FS på youtube, og i alle fall EZdoc camera addonet Siter
Jack J Jackson Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Flott video, likte den meget gott. Men.... jeg som ikke har peiling på HVORDAN man setter opp programmet hadde satt mer pris på en "brukerveiledning" for hvis jeg ikke ens greier å få till prograsmmet så........ Noen som er villig å lage sn elik video eller ge tipe på en BRA "oppsettsvideo"? Siter
Fred Solli Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Du kan finne en del videoer på oppsett og programmering av EZdoc hos denne karen her. http://www.youtube.com/user/wyldbluyondr#p/u Siter
Members Ivar Hestnes Skrevet 1. august 2011 Members Skrevet 1. august 2011 Det var en kjempeflott film Roy. Nydelig musikk også. Passet veldig bra inn. Skal kjøpe EZfoc jeg også nå. Ser ut som et must Siter
Jack J Jackson Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Takk för link akkurat det jeg letet etter! Siter
Roy Ekeblad Skrevet 1. august 2011 Forfatter Skrevet 1. august 2011 Wow, takker så mye magnus Det er alltid gøy å få litt skryt Mvh ROy Siter
Roy Ekeblad Skrevet 1. august 2011 Forfatter Skrevet 1. august 2011 Takker så mye Ivar De to første "låtene" var noe som jeg mekka for lang tid tilbake, men vipps, så fikk jeg bruk for dem. Den siste, som har fått navnet" Go to this Church" (er ikke helt ferdig med den) mekka jeg for ett par dager siden når jeg holdt på med siste del av videoen, da var det skikkelig "HALLELUJA" stemning her Men sant nok så har jeg mye å takke Christian Paulsen for her på forumet for hjelpen han gav meg for å klokke opp maskinen min. Uten klokking, så hadde dette blitt en hakkete mareritt, og heller ingen video... Mvh Roy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.