Gå til innhold

Youtube Video EZdoc camera addon


Roy Ekeblad

Anbefalte innlegg

Flott video, likte den meget gott. Men.... jeg som ikke har peiling på HVORDAN man setter opp programmet hadde satt mer pris på en "brukerveiledning" for hvis jeg ikke ens greier å få till prograsmmet så........

 

Noen som er villig å lage sn elik video eller ge tipe på en BRA "oppsettsvideo"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye Ivar :) De to første "låtene" var noe som jeg mekka for lang tid tilbake, men vipps, så fikk jeg bruk for dem. Den siste, som har fått navnet" Go to this Church" (er ikke helt ferdig med den) mekka jeg for ett par dager siden når jeg holdt på med siste del av videoen, da var det skikkelig "HALLELUJA" stemning her ;)

 

Men sant nok så har jeg mye å takke Christian Paulsen for her på forumet for hjelpen han gav meg for å klokke opp maskinen min. Uten klokking, så hadde dette blitt en hakkete mareritt, og heller ingen video...;)

 

 

Mvh

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...