Pasi Jorgensen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvor er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Minner meg om Båtsfjord.... Har jeg rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Etter en forrykende stor pågang og mye albueknuffing. så står vi igjen med 1 vinner, gratulerer Roar, premie sendt via PM Takker alle andre for deltagelsen, dette må vi jo gjenta ved en senere anledning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Må bare si det Pasi, men satt og søkte som en gal for å finne flyplassen :grin: Første tanke for å leite var Widerøe sine sider Tenkte ikke i det hele tatt på Båtsfjord.... Grattis, Roar med den ukjente premien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Midttun Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Takk for det,Benjamin:) Husker plassen fra den eneste gangen jeg har landet der for to år tilbake. Premien får dere se en vakker dag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det er en vakker dag i dag Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Synd jeg ikke kan se bildet, men vet din første gmax modell er meget overbevisende, via hemmelige kanaler :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Knallflott Pasi. Gmax bygninger er ikke å forakte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 1. august 2011 Forfatter Del Skrevet 1. august 2011 Takk takk, det er nå ihvertfall ett scenery i det minste Det nærmer seg slutten på utviklingen nå, det er vel begrenset hva man får til ut av noen få bildene fra avinor's side, forresten takk til avinor og til tips fra Andrew Noen previews: Forsiden Baksiden Forsiden, igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Dette ser flott ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 På tide med en ny quiz :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 ENSS Vardø Svartnes Lufthavn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2011 Valan/Honningsvåg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.