Gå til innhold

Enda mer NSX II


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg bruker ikke UTE og GEX, så jeg misforstod instruksen om å beholde de gamle NCX-filene i nye NSX II. Rettet opp fadesen, og tok en kjapp testtur fra Bardufoss til Bodø.

 

ny1-3.jpg

Fikk også på plass "switcheren" (GENIALT), så nå kom det korrekt gulfarge på flystripene.

 

ny2-3.jpg

Borte er ørken-landskapet, og tilbake er fjell i nesten ORBX-kvalitet.

 

ny3-2.jpg

Lofoten dukker opp, og nå ser det ut som, ja nettopp Lofoten :grin:

 

ny4-1.jpg

 

ny5-1.jpg

Bebyggelsen er blitt mye mer realistisk, som her over Svolvær og Kabelvåg.

 

ny6-1.jpg

Og Bodø AB har fått shelterne plassert der de skal, uten innblanding fra tilfeldige hus.

 

ny7-1.jpg

Og igjen den riktige gulfargen ! Æ gir meg over, det er virkelig gøy å fly i gamlelandet igjen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk, her kan man jo ikke sove bort sumarnatta :grin: .

 

Hasse, det går bra i Tongassfjords, men jeg la tilbake de originale effect-filene. Jeg får heller tåle noen bølger her og der :grin:

 

Herlige bilder, Ernie! Siden vi har ca samme oppsett uten UTEX vil du dele kordan du har fått tingene til å funke som det gjør på disse herlige shotsa? Ka du har innstallert?

 

Benny, jeg har bare fulgt innstruksen fra Andrew, og lastet inn de gamle Norway Scenic X-filene ( de som er anbefalt) rett inn i scenery-mappa på nye NSX II . Ellers ligger Norway Quality Mesh i bunnen, sammen med AoN3. Resten er default ( pluss litt stemning fra FEX).

 

Hjertelig Andrew, jeg får vente med å sove til vinteren :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt flere turer nordover fra Kjevik. Står nå i Bodø. Kjempeflott scenery med UTX, NSX II og AoN 3.0. Til og med min mye brukte badeplass på Hamresanden vis a vis RW 04 på Kjevik er med. Herlig! Må si med Ernie: "Æ gir meg over, det er virkelig gøy å fly i gamlelandet igjen" :)

 

Hjertelig tusen takk enda en gang til alle involverte.

 

RuneG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Jeg lar deg presentere de nye shelterne

 

..... :o woaw, sjekk de shelterne :D . Nå er det like før sikkerhetstjenesten på Bodø AB kommer og tar harddisken :D . Her går utviklingen i rekordtempo, igjen tuuuuusen takk !!!!

 

sh1-1.jpg

 

sh2-1.jpg

 

sh4-1.jpg

 

sh3-1.jpg

 

 

Norge kommer att bli ännu bättre, vänta bara

 

Fantastisk hva dere tryller fram :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra meg baklengs inn i fulekassa, og ned i den mørkeste kloakken dere finner!! Sitter på Maura uten mulighet til å fly FSX, og så tar Ernst seg den frihet å poste disse bildene. DETTE VIL JEG HA MEG FRABEDT!!!!!! Makan til abstinensframstøt har jeg knapt hatt i mitt 38år lange liv :grin:

 

Fantasiske bilder av et Norge som virkelig våkner til liv med denne pakka. Tusen takk for den flotte jobben dere gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
DETTE VIL JEG HA MEG FRABEDT!!!!!! Makan til abstinensframstøt har jeg knapt hatt i mitt 38år lange liv

 

He he, alltid hyggelig å høre fra den karen :grin: . Og om du er langt unna FSX for øyeblikket, så har du mye å glede deg til. Det Hasse og Andrew holder på med plasserer Norge i FSX på en måte andre land bare kan drømme om !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...