Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg bruker ikke UTE og GEX, så jeg misforstod instruksen om å beholde de gamle NCX-filene i nye NSX II. Rettet opp fadesen, og tok en kjapp testtur fra Bardufoss til Bodø. Fikk også på plass "switcheren" (GENIALT), så nå kom det korrekt gulfarge på flystripene. Borte er ørken-landskapet, og tilbake er fjell i nesten ORBX-kvalitet. Lofoten dukker opp, og nå ser det ut som, ja nettopp Lofoten :grin: Bebyggelsen er blitt mye mer realistisk, som her over Svolvær og Kabelvåg. Og Bodø AB har fått shelterne plassert der de skal, uten innblanding fra tilfeldige hus. Og igjen den riktige gulfargen ! Æ gir meg over, det er virkelig gøy å fly i gamlelandet igjen !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Ramberg Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Tack för de fina bilderna! Norge kommer att bli ännu bättre, vänta bara Hasse. PS Hur ser det ut i Tongass nu? DS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Herlige bilder, Ernie! Siden vi har ca samme oppsett uten UTEX vil du dele kordan du har fått tingene til å funke som det gjør på disse herlige shotsa? Ka du har innstallert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja Ernst, last ned Bodø Final fra PM nå, og hold på furuhatten :wink: Og takk for de fine shotsa!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 20. juli 2011 Lofoten i full lengde http://i1140.photobucket.com/albums/n574/NAC301/AON%20Update/AON01345.jpg?t=1310931585 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. juli 2011 Takkåtakk, her kan man jo ikke sove bort sumarnatta :grin: . Hasse, det går bra i Tongassfjords, men jeg la tilbake de originale effect-filene. Jeg får heller tåle noen bølger her og der :grin: Herlige bilder, Ernie! Siden vi har ca samme oppsett uten UTEX vil du dele kordan du har fått tingene til å funke som det gjør på disse herlige shotsa? Ka du har innstallert? Benny, jeg har bare fulgt innstruksen fra Andrew, og lastet inn de gamle Norway Scenic X-filene ( de som er anbefalt) rett inn i scenery-mappa på nye NSX II . Ellers ligger Norway Quality Mesh i bunnen, sammen med AoN3. Resten er default ( pluss litt stemning fra FEX). Hjertelig Andrew, jeg får vente med å sove til vinteren :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja hiet hører vinteren til :grin: . Jeg lar deg presentere de nye shelterne :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har hatt flere turer nordover fra Kjevik. Står nå i Bodø. Kjempeflott scenery med UTX, NSX II og AoN 3.0. Til og med min mye brukte badeplass på Hamresanden vis a vis RW 04 på Kjevik er med. Herlig! Må si med Ernie: "Æ gir meg over, det er virkelig gøy å fly i gamlelandet igjen" Hjertelig tusen takk enda en gang til alle involverte. RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Tusen takk ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg lar deg presentere de nye shelterne ..... woaw, sjekk de shelterne . Nå er det like før sikkerhetstjenesten på Bodø AB kommer og tar harddisken . Her går utviklingen i rekordtempo, igjen tuuuuusen takk !!!! Norge kommer att bli ännu bättre, vänta bara Fantastisk hva dere tryller fram . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Vakkert.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Dra meg baklengs inn i fulekassa, og ned i den mørkeste kloakken dere finner!! Sitter på Maura uten mulighet til å fly FSX, og så tar Ernst seg den frihet å poste disse bildene. DETTE VIL JEG HA MEG FRABEDT!!!!!! Makan til abstinensframstøt har jeg knapt hatt i mitt 38år lange liv :grin: Fantasiske bilder av et Norge som virkelig våkner til liv med denne pakka. Tusen takk for den flotte jobben dere gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. juli 2011 DETTE VIL JEG HA MEG FRABEDT!!!!!! Makan til abstinensframstøt har jeg knapt hatt i mitt 38år lange liv He he, alltid hyggelig å høre fra den karen :grin: . Og om du er langt unna FSX for øyeblikket, så har du mye å glede deg til. Det Hasse og Andrew holder på med plasserer Norge i FSX på en måte andre land bare kan drømme om !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. juli 2011 Har vårt ute og luftet meg litt i Nye Norge innimellom katastrofilm på TV bare for å lufte inntrykkene der knipset litt bilder og og deler de med dere ENJOY Må bare takke igjen for en flott jobb av Teamet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.