Gå til innhold

RIAT 2011, del 1


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hei! Her er noen bilder fra The Royal International Air Tattoo i helgen. Mitt første store flystevne, og det ga absolutt mersmak!! Bildene er ikke akkurat noen gullshots, men jeg legger de ut alikevel. Må nok investere i ny zoomlinse til neste flyshow :cool:

 

Spitfire og Mustang i formasjon

DSC_7946.jpg

 

Spitfire og Lancaster

DSC_8151.jpg

 

Apache AH1 fra UK Army Air Corps

DSC_7967.jpg

 

Apache AH-64D fra Royal Netherlands Air Force

DSC_7921.jpg

 

A-10 fra US Air Combat Command West Coast Demo Team. Denne fikk en issue med flymaskinen etter take-off, trakk opp i høyden, sannsynligvis noe feilsøking, måtte avbryte sitt display og lande.

DSC_7969.jpg

 

Avro Vulcan fra VTTS

DSC_8095.jpg

 

Avro Vulcan fra VTTS

DSC_8106.jpg

 

Chinook HC3 fra Royal Air Force 18 Sqn

DSC_7959.jpg

 

Chinook HC3 fra Royal Air Force 18 Sqn

DSC_7948.jpg

 

Del 2 med blant annet fighters, Red Arrows, Breitling Jet Team, og Fecce Tricolori kommer når den er ferdig.

 

---------

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RIAT er alltid koselig, men synd at dere ikke fikk bedre vær. Mener å ha hørt at det var et av backup-systemene i Hogen som ikke virket slik det skulle, ikke noe alvorlig, men de ville ikke ta noen sjanser.

 

Uansett kjempekoselig at det er flere nordmenn som blir bitt av RIAT-basillen, har du tenkt deg tilbake neste år Øystein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Uansett kjempekoselig at det er flere nordmenn som blir bitt av RIAT-basillen, har du tenkt deg tilbake neste år Øystein?

 

Det var veldig artig. Vi var 4 fornøyde karer på tur. Litt tidlig å tenke på neste år akkurat nå, men det blir nok ikke mitt siste flyshow! :grin:

 

---------

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...