Gå til innhold

Flysimulator - noe for oss?


Jim Vold

Anbefalte innlegg

Det jeg ikke helt skjønner er hviordan en får realistisk bevegelses mønster i slike simulatorer. Kan ikke se for meg att G krafta kommer rette veien her, men det kan selvfølgelig værra att videoen ikke gir ett helt korekt bilde sånn sett.

 

Men prisen ja, de sier det er samme prisen som 250 timer med GA flyving. Ikke att jeg vet kostnaden på det men tar en utgangspunkt i ett tall (helt ut av lufta) 2.500-3.000,- pr time så blir det fort 6.700.000 pluss frakt, toll og mva. Blir fort 1 million av det :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken GA også da, kan tenke meg at det koster mer å ha en Piper Seneca eller en Piper Cheyenne i lufta i en time enn det koster for en Cessna 152.... :)

 

Søkte rundt, og prisen er tydeligvis veldig hemmelighetstemplet, så det kan være alt i fra 500.000 til flere millioner. uansett, koster det nok mer enn det smaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med grovt sett et snitt på lett over laveste 3-sifrede £-verdi for hva en SEP GA-maskin sine instruttore koster derover på øyriket, syns jeg ikke rundt 300-350 kilokroner for en så komplett plug-and-play simulator som i tillegg også har noe så eksklusivt som motion virker galt i det hele tatt.

 

En fin liten flysimulator er i hvertfall førsteinntrykket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...