Gå til innhold

Gufs fra den kalde krigen.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Et hyggelig gufs. Ivan Jurcaga fra Polen har lenge jobbet med å perfeksjonere sin Mig-21MF, og tilbyr nå modellen som freeware HER . Og hvilken modell, kvaliteten er fullt på høyde med payware, og den får garantert fram fornøyde glis hos de med sans for spennende flyhistorie! Den leveres uten lydeffekter, men jeg la inn lyd fra Aerosoft F-16, som passer glimrende både for oppstart, flight og shutdown. Jeg skrudde tiden tilbake til kald vinter, og hadde en fornøyelig flight på nattmårran.

 

mig1.jpg

 

mig2.jpg

 

mig3.jpg

 

mig4.jpg

 

mig5.jpg

 

mig6.jpg

 

mig7.jpg

 

mig8.jpg

 

mig9.jpg

 

mig9b.jpg

Da går vi høsten lyst i møte, for det er mye som taler for at A2A Starfighter ikke er så langt unna, og at MILVIZ T-38 snart er i salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Vi skulle ikke ha tatt en mp session, og faktisk kjørt et kald krig scenario? litt scramble fra bodø og noen russere langs norskekysten på MP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Vi skulle ikke ha tatt en mp session, og faktisk kjørt et kald krig scenario? litt scramble fra bodø og noen russere langs norskekysten på MP?

 

.... :D god idè Geir !!, men jeg håper vi kan ta det nærmere høsten, jeg er nedsyltet i jobbing hele sommeren. Dessuten lover "Skunkworks" å ha ferdig Starfighter`n om kort tid, så da kan det bli realistisk avskjæring, med scramble fra Bodø ;):D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Jeg booker herved brevkurs hos deg i russisk mr Furuhatt! Hvordan du har fått fyr på motoren til denne gamle holken, med russisk beskrivelse på knapper/brytere i cockpit'n, og attpå til russisk manual (!), er for meg en gåte

 

:grin: :grin: he he, du vet vi som bor så langt nord, får inn russisk med morsmelken :grin:..... Neida, æ forstår heller ikke det spøtt av manual, men fant en tutorial-film i "uthuset" som viser oppstart på en grei måte. Ellers kan du ta en snarvei med å trykke SHIFT + 2, da får du opp en meny med noen valg, bl.a. ferdig oppsatt fly med motoren i gang ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...