Stian Rolandsen Skrevet 1. juli 2011 Skrevet 1. juli 2011 Er det noen som jobber på Rygge her eller noen som vet hvordan man kan få kontakt med folk på lufthavnen utenom de telefontidene som står oppgitt på hjemmesidene deres? Typen til søstra mi klarte, i kaoset med unger og hele pakka, å glemme en laptop ombord på flyet fra Palma i dag. Han klarte å komme seg til Gardemoen før det hele ble oppdaget. Siter
christopher herregården Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 jeg jobber der...men kanskje litt sent nå?. får håpe det ordnet seg Siter
A L Skrevet 2. juli 2011 Skrevet 2. juli 2011 Fly som går kommer fra utlandet har ofte besøk av cleaning firmaer etter ankomst. Hvis disse finner en laptop eller lignende blir det levert inn til det tilhørende selskap. Eller blir levert inn til Avinor. Nå er ikke Rygge en flyplass som er eid av Avinor, så vet ikke hvordan det fungerer. Men selskapet skal kunne sette deg i kontakt med de rette folkene. Lykke til Siter
Stian Rolandsen Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Skrevet 2. juli 2011 Ja som du sier Alexander så er Rygge ikke som alle andre flyplasser med tanke på at den ikke er drevet av Avinor. Det var vell her problemene startet da det ikke er mulig å få telefonkontakt med lufthavnen etter klokken 16 på fredag. Når man da ankommer etter 16 og skal videre til Gardemoen og Bodø så blir det fort litt tungvindt. Tiden vil vise om han noen gang ser laptopen igjen, men reiseselskapet er informert og mer enn det kan man nesten ikke gjøre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.