Gå til innhold

«Roper 01»


Anbefalte innlegg

Arbeidet med Milviz sin T-38 Talon går fremover. Det jobbes fortsatt med smådetaljer. Teamet er kresent - den skal jo være perfekt :cool: Jeg tror ikke det er snakk om mer enn 14 dager nå.

 

Jeg kom over en dokumentarfilm fra Beale AFB. Denne er lang (rundt 30 min), men den forteller mye om hvordan det er å fly «The Beale Bandit» - svært lærerik mao.

Black rocket

 

The Beale Bandit er et av liveryene som kommer med utgivelsen av T-38A. Som jeg har nevnt tidligere, så er denne krevende å fly. Med en vingoverflate som er mindre enn den på Cessna 172, blir dette å sammenligne med å fly en rakett. Den trives best over 300 kts, har en innflygningshastighet på 220 kts og landingshastighet på 180 kts.

 

Etter å ha sett filmen, har jeg gjort små endringer på The Beale Bandit (som nå har fått callsign «Roper 01»).

 

beale1.jpg

 

beale8.jpg

 

beale3.jpg

 

beale4.jpg

 

beale5.jpg

 

Jeg kan ellers nevne at pakken kommer med 5 liveries som jeg har laget. Disse er: Standard USAF (hvit/orange), Euro-NATO, NASA, Beale Bandit og Thunderbirds (alle 6 + jubileums utgave).

Det lages også en egen AI pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...