Gå til innhold

Overhalt ENTC med Norway Scenic X II


Anbefalte innlegg

Neii...kommentarer, hjææælp!

 

Første innlegg er og et lite sleivspark til "arkiv-menigheten", Fred :wink:.

 

Jeg har fått inn en MS modell som kan ligne litt på WIF hangaren, så selv om det ikke er egne gmax modeller, kjenner man seg defintivt igjen. Pasi sine modeller vil forhåpentligvis dukke opp for oss alle etterhvert, når/om jeg får noen shots til å legge texturer på gmax terminalen jeg har liggende.

 

Steinar, helt enig angående landclass. Den er horribel i Skagen, og enda verre i Hasvik. Håper selv det blir en løsning på det etterhvert. Norway Scenic vil trolig få litt bedre cityclass, men jeg tør ikke spekulere i generell landclass ennå.

 

Men nå har jeg lagt til endel lokal landclass for både Skagen og Hasvik. Samt hele havna i Hasvik, med fiskebåter, mottak, moloer og ferge...så forskjellen fra default er stor, og jeg skal se om jeg får lagt ut et par shots fra Polen, der jeg blir de nærmeste fire uker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...