Andrew Thomsen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Siden alle må poste i arkivet, osv, så poster jeg bildet mitt her, for å slippe kommentarer, etc :whistle:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hva? Så lett slipper du ikke unna. Tror du ikke på kommentarer, hehe. Nydelig bilde og gleden blir stor når Scenic X II er klar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva med et bilde av Skagen da? For den landclassen som er der idag er helt på tryne i FSX. Da gjelder default, UTE og scenic samt mergea scenic og UTE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nå gleder jeg meg til dette kommer. Var faktisk en tur rundt ENTC i går, og det så ikke slik ut som på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Neii...kommentarer, hjææælp! Første innlegg er og et lite sleivspark til "arkiv-menigheten", Fred :wink:. Jeg har fått inn en MS modell som kan ligne litt på WIF hangaren, så selv om det ikke er egne gmax modeller, kjenner man seg defintivt igjen. Pasi sine modeller vil forhåpentligvis dukke opp for oss alle etterhvert, når/om jeg får noen shots til å legge texturer på gmax terminalen jeg har liggende. Steinar, helt enig angående landclass. Den er horribel i Skagen, og enda verre i Hasvik. Håper selv det blir en løsning på det etterhvert. Norway Scenic vil trolig få litt bedre cityclass, men jeg tør ikke spekulere i generell landclass ennå. Men nå har jeg lagt til endel lokal landclass for både Skagen og Hasvik. Samt hele havna i Hasvik, med fiskebåter, mottak, moloer og ferge...så forskjellen fra default er stor, og jeg skal se om jeg får lagt ut et par shots fra Polen, der jeg blir de nærmeste fire uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.