Andrew Thomsen Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Et uvanlig cocpit bilde. Ingen ILS, AT, AP. Håndflyr for å teste Saitek X-65F og PAPI lysene. På Kjevik er de justert for B737, og det stemte bra. På ENGM er PAPI justert for B747, på ENSG for Dash-8. Så det kan lønne seg å sjekke AIP før man skal følge PAPI. Det ser ellers litt "lavt" ut på bildet, men jeg skylder på zoom faktor og for store MS trær. Jeg har ikke full flaps fordi jeg trenger det. Kun fordi jeg ville fly sakte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Flott bilde, Andrew! Blir mye bedre kvalitet på det viss du laster det opp på photobucket og legger det i Screenshots (Arkiv).... Hint Hint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Vet det, Benjamin. Men jeg har to A4 ark med forskjellige logins allerede, og orker ikke en ny akkurat nå. Ei heller Photobucket...for den er himla treig. Men noe må jeg gjøre snart, da denne greia jeg bruker bare motarbeider meg. Men, klikker du på bildet, er det 1200x750. Jeg har en plan. Jeg skal ha min egen hjemmeside igjen. Med AoN, Norske Broer, Downloads, Bilder. Det blir eget domene, og bildene blir 1920x1200, i stedet for det tåpelige HD formatet som er 1920x1080 :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 imgJoe er tusen ganger bedre Synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Er det *kjapt* i forhold til Photobucket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Null innlogging Minuset er at bildet ditt ikke lagres slik at du kan bla igjennom de senere. Men jeg synes det fungerer helt knall når jeg skal legge ut bilder her. Det første du møter når du går inn på imgJoe er "choose the image you would like to upload from your computer" , trykk upload, og der er bildet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2011 Takk for tips, skal teste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.