Gå til innhold

iFlyr inn ENCN.


Anbefalte innlegg

Et uvanlig cocpit bilde. Ingen ILS, AT, AP. Håndflyr for å teste Saitek X-65F og PAPI lysene. På Kjevik er de justert for B737, og det stemte bra. På ENGM er PAPI justert for B747, på ENSG for Dash-8. Så det kan lønne seg å sjekke AIP før man skal følge PAPI. Det ser ellers litt "lavt" ut på bildet, men jeg skylder på zoom faktor og for store MS trær. Jeg har ikke full flaps fordi jeg trenger det. Kun fordi jeg ville fly sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det, Benjamin. Men jeg har to A4 ark med forskjellige logins allerede, og orker ikke en ny akkurat nå. Ei heller Photobucket...for den er himla treig. Men noe må jeg gjøre snart, da denne greia jeg bruker bare motarbeider meg. Men, klikker du på bildet, er det 1200x750.

 

Jeg har en plan. Jeg skal ha min egen hjemmeside igjen. Med AoN, Norske Broer, Downloads, Bilder. Det blir eget domene, og bildene blir 1920x1200, i stedet for det tåpelige HD formatet som er 1920x1080 :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...