Gå til innhold

Hei, Jeg er ny her


Finn Otto Krogsen

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ny på forumet men har vel holdt på med flysimulator siden 1995. Jeg har bestandig vært innom dette forumet og tittet, men aldri tatt steget inn. Jeg flyr for det meste IL 2 sturmovik og heli i FSX. Driver en del med mission / campaign bygging litt 3D innen et IL2 forum. Cliff`s over Dover har jeg men synes det til tross for gode 3D modeller litt vel mye bug og for snevert.

Har bestilt nylig en KG 13 stikke fra Tarmac Aces og er på vei til å kjøpe meg en autentisk new in box Throttle fra dette flyet http://en.wikipedia.org/wiki/Cessna_AT-17

Som jeg tenker og få tilpasset Simulator

det var alt for nå

mvh

Finn Otto Krogsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være. Jeg regner med at de fleste av oss drev å benyttet oss av FS forumet i en god tid før en registrerte seg. Det er et kjempe flott forum som jeg er sikker på at du kommer til å trives godt hos.

 

Det blir jo spennende å se hva du har å bidra med etterhvert:)

Du er jo reine veteranen hvertfall innen FS ser jeg jo om du har drevet siden 95.

 

Mange her som ikke var født enda i 95 tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...