Gå til innhold

Hmmf.. Screenrecorder


Stig Sandnes

Anbefalte innlegg

Noen her som har sett videoene til NW (eller den der skvadronen som har ganske kule filmer som de har tatt opp når de flyr Falcon4..) Har gått og tenkt og undret litt over hvilket program de har benyttet... Noen som vet det, eller som vet om noen slike progs. som i det hele tatt funker? "[smil]"

 

Takker for svar på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned CamStudio en del ganger, den aller første gangen jeg prøvde det, hakket det noe *vil ikke skrive det ordet her*. Så fant jeg ut hvor jeg kunne erdne med filmopptak egenskapene, når jeg gikk ned såpass at det ikke hakket i Fs, ble det en helt elendig bildekvalitet, flyet var en hvit prikk og resten var bare en hel masse. Men for en stund siden var det en video fra Fs som noen her hadde laget med Addobe Premiere 6.5, som jeg også tilfeldigvis har, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan ta opp det jeg gjør på maskinen med det programmet. Men det virker som om det var bedre å bruke det (det var bra kvalitet på bildene, og hakket lite). Noen som kan hjelpe med begge problemer? Eller ivertfall en av de?

 

[ 18.12.2002, 21:34: Endret av: Tord Øvrebotten ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...