Gå til innhold

SquawkBox problem


andreas nærbø

Anbefalte innlegg

Ja,da var det min tur. Har fått ett problem med at SquawkBoxen min har begynt og skrive masse rare tegn osv. Er ett screnshot her. Er mye verre gangen før men tok bilde nå.

 

afehih.jpg

 

Er det so er merka med blått. Det samme der skjer med first name og last name også.

 

Noen som har hatt samme problem ?

 

Ja, jeg har reinstallert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aleksander Milde

Hva skjer hvis du skriver inn ICAO som skal stå der da? Det jeg lurer mest på her er hvorfor du bruker server Oceania? Skulle tro det var mye treigere nett på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg så mye om dette..

 

Men sett lignede tegn i andre sammenhenger, som vi ble kvitt, etter vi fant ut at det var en av disse numlock, sys rq, scroll lock osv knappene som var på.. Nå har du sikkert prøvet det da, og de andre boksavene blir jo normal.. så.. Hmm Da har jeg ingenting.. Sorry.. Var bare så likt noe jeg fikk engang..

 

Ligger vel en feil i squawkboxen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg også! Jeg pleier å få det på flytype navnet. Slik som '' SAS A321 ''. Vet ikke om du har Wilco, men jeg har fått det for meg at den er mye med på dette. Jeg opplevde det ikke før jeg innstallerte Wilco. Skjer ofte, å har det akkurat nå. Jeg må bare skrive over det, så er alt i orden. Det er ganske irriterende ja. :)

 

Godt mulig at jeg tar heeelt feil nå, men det som har skjedd med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti lignende problem i helt andre sammenhenger. Da har årsaken vært at data lagres med ulikt format på ulike servere. Dette er kun gjetning, men jeg ville forsket litt på om problemet oppstår kun på spesielle servere, eventuelt om det er et bestemt operativsystem som skaper problemet. Det er mulig at det ikke har noe med din egen PC å gjøre i det hele tatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...