Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. april 2011 Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2011 Da var "lillebroren" til Lancair tilgjengelig . Her har Lionheart maktet å modellere en reisemaskin som appelerer til de med sans for sportslige egenskaper. Der Lancair suser avsted med avansert teknologi, kommer Dynamic etter med småfrekke løsninger på aerodynamikk og gode flyegenskaper. Ikke førstevalget ved bushflyvning, men for å riste av seg litt rastløshet er dette en morsom løsning. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 whoopi, dette så ut som et flott fly, synd det har så mye svada i cockpiten, her ville jeg kanskje foretrukket en "homebrewed" cockpit løsning hi hi.. Takk for reportasjen Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Jaså Ernie, du har hivd deg i kast med mikrofly også nå, hehe. Nydelig maskin det der. Mener det står en slik maskin på Stafsberg så denne flys i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. april 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2011 Jaså Ernie, du har hivd deg i kast med mikrofly også nå, hehe Oooops tja, i real life ville jeg vært betenkt med Rotax-motor i nesen, men når mikrofly kommer opp på dette nivået så begynner det å ligne noe. Og som modell er den både sprek og trivelig . her ville jeg kanskje foretrukket en "homebrewed" cockpit løsning hi hi.. Der er jeg enig med deg Tom, og siden Dynamic nesten er å regne som byggesett, finnes det sikker mange hjemmelagde løsninger . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Stilig fly,men jeg må ha minst en V-12 når jeg skal fly VFR :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.