Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Da har jeg og Indergaard gjennomført vår første approach med "Point Merge" Vi synes det var et smart opplegg, men vi ble dratt veldig mot vest.. Noen som vet hvorfor vi kommer så mye vest? Hva er ditt inntrykk av "Point Merge" på VATSIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Skal teste den ut straks. Venter på boarding på SK4095 fra ENEV til ENGM. Alt er klart, så jeg gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Er på cruse fra ENZV nå. Gleder meg til og teste Point Merge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 men vi ble dratt veldig mot vest Flere grunner til det. 1. Det må jo være stor nok trakt slik at både ATC og fly har nok tid etter sekvenseringsleggen. 2. Støy over Oslo. Garantert flere grunner også, men ikke som jeg vet om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fikk ADOPI 1L.Sjekket Kart og FMC.Allt var riktig,men flyet ville ikke følge profilen i VNAV det heletatt :crazy: Har flydd mange slike med fart og høyde restriksjoner før,men nå ville den selvfølgelig ikke.... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Testa fra ENVA til ENGM Stilig approach fikk BELUGA1L arrival 01R, og left turn direct ABUBA og rett inn på ILS, veldig enkel approach! Morro å teste noe nytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.