Tor Harald Tessem Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Heia, Vi diskuterer litt rundt dette med spion fly. Er det noen som vet hva det nye spion flyet til Boeing heter. [ 05.12.2002, 13:25: Endret av: Tor Harald Tessem ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Akselsen Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Det har det fancy navnet Bird of Prey Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Harald Tessem Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 A kult takker og bukker Det var det jeg leita etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ketil Wikdahl Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hm.. synes jeg har hørt navnet Bird of prey i en Star-trek film.. tror det var en Klingon-skip faktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Har lest at det faktisk var der de fant navnet til den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Star Trek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Harald Tessem Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Heheh så de har tatt navnet i fra der ja. Hmmm må desverre erlig innrømma at eg ikje har sett noen av de seriene heheh Var ikke så glad i tven og er det ikke enda. Oki det hender at eg ser noen filmer av og til. Men eller liker jeg best ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Tor Harald Tessem: Var ikke så glad i tven og er det ikke enda. Hadde ikke overlevd uten TV. Hvor ellers skulle jeg plassert lampa som står der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Harald Tessem Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Heheh lol Sant det. Jeg har bare satt senter høytaleren der jeg heheh. Det er godt at tven funker bra til en ting hehe. Ellers så kunne en ikke hatt noe og setta tingene oppå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Harald Tessem Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Heheh lol Sant det. Jeg har bare satt senter høytaleren der jeg heheh. Det er godt at tven funker bra til en ting hehe. Ellers så kunne en ikke hatt noe og setta tingene oppå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.