Gå til innhold

Se her Øyvind!


Anbefalte innlegg

Her har du mitt lille påfunn Øyvind :grin: Og takk for hjelpa, det fungerte nå :)

 

I direkte respons til Øyvind sin tråd her som omhandler en ferrarri paint til IRIS sim sin BD-5J Microjet :)

 

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=600993&gonew=1#UNREAD

 

Syns Mini var ganske passende siden flyet riktig nok er "mini". Så la meg presentere G-MINI :D :grin:

 

Basert på et bilde eg har sett av en racing Mini Morris i denne grønfargen med hvite striper og 25 på :D

 

G-mini.jpg

 

g-mini2-1.jpg

 

g-mini3.jpg

 

Fremdeles litt småplukk som gjenstår, noen teksturer som må vendes om, men utenom det, så er den omtrent ferdig, også noe alphamapping som må viskes litt på :)

 

 

Håper dere likte den :)

 

 

Mvh Tommy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste du kan prøve på, må jo være en

John Deere paint

 

Haha, kan prøve det, men forbeholdet må vere at den er til propellmodellen og ikke jet modellen :grin: Rett skal vere rett :D :grin:

 

 

Noen Reno Racers burde vert artig ja! Var jo et forhåndsvis lett paintkit på denne maskinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...