Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har du mitt lille påfunn Øyvind :grin: Og takk for hjelpa, det fungerte nå :)

I direkte respons til Øyvind sin tråd her som omhandler en ferrarri paint til IRIS sim sin BD-5J Microjet :)

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=600993&gonew=1#UNREAD

Syns Mini var ganske passende siden flyet riktig nok er "mini". Så la meg presentere G-MINI :D :grin:

Basert på et bilde eg har sett av en racing Mini Morris i denne grønfargen med hvite striper og 25 på :D

G-mini.jpg

g-mini2-1.jpg

g-mini3.jpg

Fremdeles litt småplukk som gjenstår, noen teksturer som må vendes om, men utenom det, så er den omtrent ferdig, også noe alphamapping som må viskes litt på :)

Håper dere likte den :)

Mvh Tommy :D

Skrevet
neste du kan prøve på, må jo være en

John Deere paint

Haha, kan prøve det, men forbeholdet må vere at den er til propellmodellen og ikke jet modellen :grin: Rett skal vere rett :D :grin:

Noen Reno Racers burde vert artig ja! Var jo et forhåndsvis lett paintkit på denne maskinen :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...