Gå til innhold

Cliffs of Dover


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ikke hver dag man får kloa i en ny sim, så dette måtte jo prøves. Førsteinntrykket er så som så. Grafikken er bra, men lydkvaliteten og flightmdl. er langt fra hva vi er vant med i FSX.

 

cl1.jpg

Begynte forsiktig med noen treningsturer i Tiger Moth.

 

cl2.jpg

 

cl4.jpg

Så bar det avgårde i Hurricane......

 

cl3.jpg

... og etter hvert i Spitfire.

 

cl5.jpg

Seinere besøkte jeg en tysk skvadron, og ble med på litt "hunting high and low" i Me-109, her de berømte Cliffs of Dover.

 

cl6.jpg

Vi våget oss såvidt innover det engelske landskapet, men ble rask spottet av RAF, så da var det bare å rømme hjemover .....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

 

 

 

 

Skulle ønske jeg kunne ha ting såpass høyt som du har. Så fort jeg setter på trær etc, så har jeg et slideshow.

 

Hmmm merkelig?? Jeg har bare middels innstilling på det meste, men det er både trær og bebyggelse i massevis, og det flyter bra. Men jeg hører at grafikk-kortet setter inn turbocharge :grin: . Har forresten fått meg noen nedskytninger, men det er vanskelig å treffe både fienden og screenshot-tasten samtidig :grin: .

cl7.jpg

Flighten min på scramble over "kanalen".

 

cl8.jpg

Den tredje Me-110 som fikk juling. Men jeg fikk noen skrammer jeg også, de haleskytterne treffer godt og 110-pilotene er dyktige flyvere.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Dette så jo slett ikke dumt ut Ernst, har du tweaket noe, eller er dette rett ut av boksen? Hvordan er eventuelt fpsen?

 

Rett ut av boksen. Aner ikke hvordan man tweaker denne greia :grin: . Det flyter fra akseptabelt til veldig bra. Luftkampene over sjøen er ganske heftig, og Oleg har langt på vei fått til noe som kan bli bra. Men flyegenskapene er ikke så mye bedre enn IL2 og lydkvaliteten er sjokkerende dårlig. AI-flyene oppfører seg omtrent som IL2, så her har det ikke skjedd mye i de siste 5-6 årene :cry: .

 

Tror ikke jeg blir hekta på COD, men man får jo ikke fred med å være helt uten :grin: . Det må mye patching til for at denne simmen skal skinne!!

 

Kjøpte også A2A Spitfire for å sette den opp mot Maddox sin.

 

Når du har flydd A2A Accusim (!) Spitfire, så blir alt annet nedtur :/ .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...