Gå til innhold

Very slow down under .


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Australia er stort, så selv om det tok sin tid, er det nesten et under at hele kontinentet nå er komprimert og stappet inn i min stakkars PC :o . Har jo flydd der nede i mange år (virtuelt ;) ), så jeg var egentlig ferdig med strandliv og kenguruer. Men så satte Fred i gang med sine fristelser, og dermed var det bare å begynne forfra igjen :grin: . Angrer ikke et sekund, og nå skal Australia få være på harddisken til den er utslitt. Her noen bilder fra Moruya, startbasen for kveldens søndagstur ( se under Multipayer ). Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal fly, men antar det blir Beavern.

 

ym1.jpg

 

ym2.jpg

 

ym3.jpg

 

ym4.jpg

 

Møt opp, møt opp :D !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice Ernie. Beklager at jeg har lurt deg tilbake til Australia, men jeg tror du tåler noen doser til av dette sceneriet :)

 

Har prøveflydd turen nå i et par fly her og synes vel kanskje Beaveren kan bli litt sein, men på en annen side ser man av landskapet. C208 var bra, men den sleit på et par av stripene. Kodiaken er heller ikke noe dårlig valg. Men jeg er i stor tvil her sjøl hva jeg skal fly. Time vil sjåvv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...