Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. mars 2011 Premium Medlem Del Skrevet 27. mars 2011 Australia er stort, så selv om det tok sin tid, er det nesten et under at hele kontinentet nå er komprimert og stappet inn i min stakkars PC . Har jo flydd der nede i mange år (virtuelt ), så jeg var egentlig ferdig med strandliv og kenguruer. Men så satte Fred i gang med sine fristelser, og dermed var det bare å begynne forfra igjen :grin: . Angrer ikke et sekund, og nå skal Australia få være på harddisken til den er utslitt. Her noen bilder fra Moruya, startbasen for kveldens søndagstur ( se under Multipayer ). Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal fly, men antar det blir Beavern. Møt opp, møt opp !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nice Ernie. Beklager at jeg har lurt deg tilbake til Australia, men jeg tror du tåler noen doser til av dette sceneriet Har prøveflydd turen nå i et par fly her og synes vel kanskje Beaveren kan bli litt sein, men på en annen side ser man av landskapet. C208 var bra, men den sleit på et par av stripene. Kodiaken er heller ikke noe dårlig valg. Men jeg er i stor tvil her sjøl hva jeg skal fly. Time vil sjåvv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Gleder meg fælt til denne turen. Lenge siden en god rundtur nede i Victoria for min sin del. Frister fælt å ta nyeste tilskuddet til Carenado, men noe usikker om den klarer alle stripene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Kanskje jeg skal bli med i kveld... Turbine Duken blir kanskje litt mye. Lurte jo litt på å kjøpe meg Flight Replicas Super Cub til uka, så får kanskje ta det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Du verden.......mon tro om visa'n må til pers igjen? Forstår ikke helt dette med Australia. Man kan kjøpe Australia SP3 som for meg virker som en service-pack. Betyr det at dette er en oppgradering eller er det en helt ny selvstendig pakke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Australia er nå kommet i SP4. Dette er en hel pakke og SP4 forteller deg bare at du har Servicepack 4 inkludert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Takk for svar. VISA'n går varm her........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.