Jens Leo Iversen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Etter at Audun og jeg hadde noen torsdager med mye trafikk under trening og utsjekk på hhv ENZV_TWR og ENBR_TWR, fikk jeg ideen om et event vi kunne kalle Norway TTT "Twin Towers Thursday" eller "Triple Towers Thursday". Kanskje ikke så aktuelt lenger, men hvis det likevel skal være et norsk event på torsdager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Absolutt en idè Jens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg håper at pilotene var fornøyd i kveld Det er for Dere jeg sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Stavanger-Bergen har visst seg som stor suksess! Flesland har jo tilogmed en Director posisjon å ta ibruk! Kunne blitt mye gøy i vest med god promotering og håndplukket staffing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Vigra var en særlig så kjedelig plass, ikke en flight ut og ikke en flight inn, heller ikke noe planlagt.. Men sånn er det til tider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Denne Vatsca get-together var tenkt som en "main airport" event. Dere må bare ta initiativ til å lage events, jeg har tatt initiativ de siste tre torsdagene for denne eventen. Hvem som helst kan lage en tråd her eller på vatsca-forumet og komme med forslag. Det beste er som regel å bestemme seg for noe, og høre hvem som blir med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da jeg postet forslaget i januar så jeg aldri noe om ma flyplassene hovedtanken var å vise frem vatsca fra sitt beste på em fast ukedag. Man kan like gjerne gjøre dette på, Flesland og Landvetter som Arlanda og Gardermoen. Det kan jo slå positivt ut med variasjon vi har ikke noe å tape på det så lenge ATC er inter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Det kommer jo ann på hvor ATC vil sitte. For min del vil nok jeg fortsette å staffe opp Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Da foreslår jeg at du drar i gang en staffing liste for neste torsdag Anders, f.eks i Stavanger området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.