Gå til innhold

2 bill. Oslo-Longyearbyen t/r gis bort


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en EuroBonus-tur til Svalbard for 2 stk. fra Oslo med SAS med utreise søndag 13. mars 2011 kl. 0935 (framme LYR kl. 1355) og retur onsdag 16. mars kl. 1445 (framme OSL kl. 1855) som det dessverre ikke passer å reise.

 

Da dette er med utgåtte poeng er refusjon av poengene ikke mulig, men jeg ringte SAS akkurat og fikk vite at billettene dog kan endres på navn.

 

Hvis noen har anledning til å reise så skal dere få billettene gratis, men dere må betale skatter/avgifter utlagt på tilsammen kr. 696,- for hele turen (som allikevel ikke er så gæernt siden dette er billetter som ellers grovt sett hadde kostet minst 10.000,- på det rimeligste hadde man bestilt nå).

 

Etter 10 tidligere turer opp dit kan jeg anbefale Svalbard og Longyearbyen på det varmeste (men det er kaldt så ta godt med varme klær med). :) Tiden nå idet sola er i ferd med å komme tilbake gjør også at landskapet og ikke minst lyset er på noe av det aller flotteste syns jeg.

 

562981_h6e708d37bcc41095ba33_1024x1024.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virkelig bra tilbud!

Hadde det ikke vært for at jeg har jobb disse dagene skulle jeg gjerne tatt imot!

Passa jo i grunn perfekt ettersom jeg har fri fra studiene for tiden, men dessverre.

 

Dette er en sjelden mulighet til å få seg en så billig tur, så dette burde alle som har mulighet vurdere å ta! Min store drøm er å reise til Svalbard, så igjen, dette er jo et genialt tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...