Paulo Fernandes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da kan jeg endelig lansere min nyeste (kanskje siste) paint for FS. Dette er LN-DYD til IFly 737-800. Tusen takk til Henrik Bergman og Kim Ruben Fjeldstad for nyttige bilder! Jeg lar bildene tale for seg selv Last ned painten her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Lastet ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fin paint!! Men tror du har noe du må forklare for hele forumet her!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Hva mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bergman Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 helt sikkert noe sånt som.. hvordan i huleste man får det til å se sånn ut i FS9 x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da kan jeg endelig lansere min nyeste (kanskje siste) paint for FS Les den nøye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Han har jo skrivd det før. Lei fs andre ting å gjøre på på pcen. Gleder meg til å prøve painten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Er IKKE lei FS. Hvordan kan man bli lei av det? :grin: Er lei av painting. Har jo tross alt paintet i 5 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ah jammen det var jo godt Misforsto en tidligere post jeg da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Virkelig pent arbeid Paulo! Skal testes NU! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Flott paint takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nydelig Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Tror jeg kommer til at flyve Norwegian i et godt stykke tid fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jammen på tide jeg fikk bytta ut LN-RRH med en NAX :cool: Good work, well worth a cold one Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.