Paulo Fernandes Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Da kan jeg endelig lansere min nyeste (kanskje siste) paint for FS. Dette er LN-DYD til IFly 737-800. Tusen takk til Henrik Bergman og Kim Ruben Fjeldstad for nyttige bilder! Jeg lar bildene tale for seg selv Last ned painten her Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Fin paint!! Men tror du har noe du må forklare for hele forumet her!! Siter
Henrik Bergman Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 helt sikkert noe sånt som.. hvordan i huleste man får det til å se sånn ut i FS9 x) Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Da kan jeg endelig lansere min nyeste (kanskje siste) paint for FS Les den nøye Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Han har jo skrivd det før. Lei fs andre ting å gjøre på på pcen. Gleder meg til å prøve painten Siter
Paulo Fernandes Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Skrevet 4. februar 2011 Er IKKE lei FS. Hvordan kan man bli lei av det? :grin: Er lei av painting. Har jo tross alt paintet i 5 år. Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Ah jammen det var jo godt Misforsto en tidligere post jeg da:D Siter
Even Rognlien Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Virkelig pent arbeid Paulo! Skal testes NU! Siter
Johan Clausen Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Tror jeg kommer til at flyve Norwegian i et godt stykke tid fremover. Siter
per berge Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Jammen på tide jeg fikk bytta ut LN-RRH med en NAX :cool: Good work, well worth a cold one Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.