Gå til innhold

737 PIC selges


Marius Granli

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg selger min Wilco 737 PIC add-on da denne ikke vil samarbeide med datamaskina mi (jeg tror grunnen er at jeg har Windows 7)

 

Funker for både 2004 og X. Denne fikk jeg for to dager siden, strøken sak. Produktet har ikke blitt online-registrert hos Wilco.

Bud ønskes gjerne! Sendes per post i konvolutt, om ikke kjøper har noe i mot det. Jeg kjøpte plata i stedet for å laste det ned, i frykt for at noe sånn skulle skje. Ny pris var 420.-.

Hva med en plass mellom 250 og 300,-?

 

Kjøpt fra denne siden her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så leit da Marius. Håper noen som bruker XP kjøper den. Men jeg må fortelle deg att selv jeg med endel år bak meg med FS skulle kjøpe meg Sydney her i vinter og glemte sjekke om jeg hadde klikka på FS2004 eller FSX, og selvføglgelig kjøpte jeg feil ;)

Men nå har jeg da Sydney klar til jeg eventuelt legger inn FSX igjen en gang :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånt som skjer, Per. Jeg lærer i alle fall mye av alle de feilene jeg gjør i FS, og har lært masse fra dere på forumet allerede! Fint at du har fått det på plass :)

Maskin har 6-kjerners AMD Phenom II prosessor, og operativsystem er Windows 7. Kraftfull nok i massevis for meg, kjører COD, FM og andre spill i tillegg til FS uten noen som helst problem. Det stemmer nok at det går an å få denne type programvare til W7, men kun downloand som også blir sagt. Det eneste jeg så på var at det gikk an å kjøre den i FSX.

Ellers så er det ikke så farlig, da jeg endelig har lært meg å få lagra cfg-fila så jeg kan legge inn freeware-texture på default-flyene. Det kombinert med UT2, som også har begynt å samarbeide, holder for meg i massevis foreløpig. Jeg er jo bare nybegynner :)

Ellers så har jeg laga meg en egen liten flyttbar "mikro cockpit-sak" eller hva jeg skal kalle det. Mulig jeg legger ut noen bilder etter hvert. Selvfølgelig er programvaren fortsatt til salgs, by heller under og jeg selger den, istedet for at den ligger her og støver ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...