Gå til innhold

Råtass fra Carenado!


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Nærmere bestemt Cessna 340 , en moderne, rask og godt utstyrt flymaskin. Førsteinntrykket er meget positivt, og flyfeelingen er i klasse med RealAir Duke . Er meget spent på mottakelsen i det seriøse flymiljøet, da jeg tror Carenado har truffet godt med denne modellen. Har ikke prøvd IFR enda, men 340`en har det man forventer av et profft forretningsfly!

Nå ser det ut til at vi kan ta lengre turer i PNW, så jeg håper ikke alle detaljene ødelegger for MP. Merker ikke spesiell belastning på frames, men dette må vi selvsagt teste, dersom flere lar seg friste :whistle: . Og nevnte jeg lydkvaliteten...... den må høres!!

 

sna1.jpg

 

sna2.jpg

 

sna3.jpg

 

sna4.jpg

 

sna5.jpg

 

sna6.jpg

 

sna7.jpg

 

sna8.jpg

Likte også belysningen i cockpit, meget behagelig for å lese instrumentene når man bruker TracIr .- Da er det bare å begynne å bla noen runder i flight manual.

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Takker for hyggelig respons!

 

Nu er du, ERNST!, skyld i, at jeg har ombestemt mig...

 

.... he he, jeg tar gjerne ansvaret for handelen, men ikke regningen :grin: .

 

 

Ellers rakk jeg en tur fra Sitka til Petersburg før jeg dro på jobb :whistle: . Førsteinntrykket ble forsterket, og forelskelsen er et faktum! Flyet oppfører seg eksemplarisk, lydkvaliteten er som søt musikk og propelltexturene er noe av det beste jeg har sett.

sna1b.jpg

 

sna2b.jpg

 

God tur :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...