Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2011 Nærmere bestemt Cessna 340 , en moderne, rask og godt utstyrt flymaskin. Førsteinntrykket er meget positivt, og flyfeelingen er i klasse med RealAir Duke . Er meget spent på mottakelsen i det seriøse flymiljøet, da jeg tror Carenado har truffet godt med denne modellen. Har ikke prøvd IFR enda, men 340`en har det man forventer av et profft forretningsfly! Nå ser det ut til at vi kan ta lengre turer i PNW, så jeg håper ikke alle detaljene ødelegger for MP. Merker ikke spesiell belastning på frames, men dette må vi selvsagt teste, dersom flere lar seg friste :whistle: . Og nevnte jeg lydkvaliteten...... den må høres!! Likte også belysningen i cockpit, meget behagelig for å lese instrumentene når man bruker TracIr .- Da er det bare å begynne å bla noen runder i flight manual. God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen som har en hangar å leie ut? Det er fullt her!! Må jo ha plass til denne her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Jørgensen Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 OK, jeg var faktisk overbevist om at jeg IKKE behøvede at anskaffe mig denne model, når nu jeg allerede har Beech Duke'en i garagen. Nu er du, ERNST!, skyld i, at jeg har ombestemt mig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ingen tvil om hva som blir neste innkjøp!..... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Dæven, det der var et lekkert kontor Denne må nok få plass i hangaren snart tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2011 Takker for hyggelig respons! Nu er du, ERNST!, skyld i, at jeg har ombestemt mig... .... he he, jeg tar gjerne ansvaret for handelen, men ikke regningen :grin: . Ellers rakk jeg en tur fra Sitka til Petersburg før jeg dro på jobb :whistle: . Førsteinntrykket ble forsterket, og forelskelsen er et faktum! Flyet oppfører seg eksemplarisk, lydkvaliteten er som søt musikk og propelltexturene er noe av det beste jeg har sett. God tur :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.