Gjest Niclas Andersson Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Halloj Gjorde några Norwegian målningar till, här är bilder på dom: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nydelig arbeide:) Du har ikke planer om å starte med ifly også vel? :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 mulighet for å laste ned painten? den er rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jatakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Haha nice! Så detaljert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Skal si du er produktiv! Tusen takk igjen! Om du fortsett vil male mer Norwegian, så blir det aldri feil med DYD, DYE, NOW, NOX eller DYG Igjen tusen takk for mange flotte Norwegian-paints! Settes utrolig stor pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Tack så mycket alla Jag gör endast painter för PMDG och dom nya kommer snart finnas tillgängliga på Avsim. Jag återkommer när dom är uppladdade Thomas: DYD, DYE, NOW, NOX & DYG är påbörjade..ge mig några dagar så skall dom alla vara färdiga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Johansen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Utrolig flotte painter! Gleder meg til LN-NOW kommer, den har jeg savnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nydelig arbeid. Jeg håper du fortsetter sånn når NGXen slippes :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Håper du vil painte til IFLY sin 737 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lars Johansen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jag gör endast painter för PMDG... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ja om en ikke er flink nok så klart en må forholde seg til de begrensingene en har Blir kansje for komplisert med iFly for enkelte har jeg skjønt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg forstår Niclas godt. Å painte iFly sin er mye mer tungvint enn å painte PMDGen. Men jeg holder på med LN-DYD nå, og det tar tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Det var ment som en teaser, en godt ment provokasjon fra min side Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Niclas Andersson Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Hahaha ...exakt, jag är ikke flink nok för att göra Ifly Nä men seriöst: Jag gör endast painter som jag själv använder i Flightsim och jag flyger endast PMDG´s 737. Anledningen är att jag har gjort om PMDG´s paneler till nya 100% fotorealistiska modifierade paneler med mange "custom made" gauges. Det har tagit veldig mange timmar att göra, och jag tycker inte det är värt att göra om allt så det passar till Ifly. Kommer PMDG NGX till FS9 så kommer jag göra om alla mina painter för den. Om PMDG NGX kommer endast för FSX: Kanske att jag gör någon paint för den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.