Gå til innhold

Bomber squadron MP


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Aktiviteten økte på Conningsby AB utover søndagen, og da jeg kikket innom utpå ettermiddagen stod det flere B-17 klare for take off :o !!

form1.jpg

Jeg var ikke sen om å bytte flymaskin, og snart var vi på vei mot nye høyder.

form2.jpg

Øystein, Tormod, Robert og Æ hadde alle Accusim B-17 fra A2A, og for første gang fikk vi til en 4-flys formasjon med bombefly i MP.

form3.jpg

 

form4.jpg

 

form5.jpg

 

form6.jpg

 

form7.jpg

 

form8.jpg

Serveren oppførte seg eksemplarisk, og selv om vi sleit ei stund med å få til en skikkelig formasjon, så var forbindelsen knallbra. Dette var tykjeartig, og nå ryktes det om at enda flere B-17 er på vei inn i "søndagsklubben".

Hørte jeg noen nevne heavy flight på onsdag?? :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiiiiiiiiii......hva gikk jeg glipp av her??!! :sleep:

Ja, ja - juletrefester krever jo også noen offer :crazy:

 

Definitivt et MP scenery for warbird møter. Coningsby var vel tidligere også en base for Lancasters. Denne maskinen begynner jeg å bli skikkelig glad i, selv om den er som en murstein å fly

(må jobbe hele tiden). Dersom noen skaffer seg Lancaster hadde det vært fett med en formasjon...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...