Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 9. januar 2011 Aktiviteten økte på Conningsby AB utover søndagen, og da jeg kikket innom utpå ettermiddagen stod det flere B-17 klare for take off !! Jeg var ikke sen om å bytte flymaskin, og snart var vi på vei mot nye høyder. Øystein, Tormod, Robert og Æ hadde alle Accusim B-17 fra A2A, og for første gang fikk vi til en 4-flys formasjon med bombefly i MP. Serveren oppførte seg eksemplarisk, og selv om vi sleit ei stund med å få til en skikkelig formasjon, så var forbindelsen knallbra. Dette var tykjeartig, og nå ryktes det om at enda flere B-17 er på vei inn i "søndagsklubben". Hørte jeg noen nevne heavy flight på onsdag?? :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 9. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 9. januar 2011 Flotte bilder Ernie, og det var en knallfin tur vi hadde fra Coningsby AB til Birmingham. --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Oiiiiiiiiii......hva gikk jeg glipp av her??!! :sleep: Ja, ja - juletrefester krever jo også noen offer :crazy: Definitivt et MP scenery for warbird møter. Coningsby var vel tidligere også en base for Lancasters. Denne maskinen begynner jeg å bli skikkelig glad i, selv om den er som en murstein å fly (må jobbe hele tiden). Dersom noen skaffer seg Lancaster hadde det vært fett med en formasjon...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 :grin:En flott tur i et fantastisk fly, dette er kjempeartig, og Ernie dette var fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.