Gå til innhold

Widerøe ute med flere problemer


Kristian Kristiansen

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det skjer spesielt mye med flyene deres i det hele tatt. Dette var overhodet ingen nødlanding i min verden. Det eneste jeg stadigvekk forbauses over er hvor ivrig man er til å lage store oppslag som slikt i media. Har opplevd liknende ting ofte nok og har flere ganger snudd og dratt tilbake til hjemmebasen pga. tekniske ting. Av en eller annen grunn ender slike ting som oftest ikke i avisen her.

Om dette hadde skjedd på tur inn til Bodø istedet for at de snudde og fløy tilbake hadde vel antagelig de færreste fått med seg noe som helst her heller.

 

Med tanke på hvor mange flyvninger WF har hver dag er det ikke så merkelig at slikt skjer avogtil. De flyr også til mange destinasjoner som er litt marginale når det gjelder banelengde, da er det kjekt om ting virker.

 

Jeg har i det siste fløyet fly med forskjellige systemer ute av drift, frigitt etter Minimum Equipment List, noe som også er helt vanlig. F.eks. Speed brake, lift dumpers og på et fly reverse ute av drift på den ene motoren.

 

No big deal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil fra eller til, er jo stort sett greit at media skriver om det uansett. Media skriver om det de mener er fornuftig å skrive om, samt det som selger, så er det opp til kjøperne å faktisk velge å kjøpe eller ikke kjøpe. Dersom salgstallene går ned, så må media gjøre noe med saksinnholdet : )

 

Ingen av avisene har vel sånn inngående kunnskap om luftfart. Kanskje det hadde vært mulig forretningside. Skrive saklig og informativt om luftfart. Har jo Boarding.no da, samt Flynytt. Boarding har jo en del nyhetssaker. Bare å lese der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...