Andreas R.Pettersen Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 [font:Arial Black][size:14pt] Flying Wild Alaska [/size][/font] "Meet the unconventional family that rules Alaska's most dangerous skies in the new 10-part series FLYING WILD ALASKA, premiering on Discovery Channel Fridays at 9 PM E/P, beginning January 14, 2011. Operating their family-run airline, Era Alaska, the Tweto family battles unforgiving Alaska weather and terrain to transport life's necessities to one of the most remote and extreme regions of America" Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Kan sees av 3 grunner; fly, natur og hun til venstre! :grin: Siter
Christian Paulsen Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Har overhodet ingen interesse for hverken fly, eller natur, men denne serien er nå satt til opptak fom 14. jan! :grin: Takk for tips. Siter
Audun Fikke Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Hmm.. Hvordan skal jeg få tid til hobbyene mine hvis jeg må se på naturprogrammer i tillegg? 8 dagers uke må bli et krav. Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 [video:youtube] [video:youtube] [video:youtube] Siter
Ivar Lundby Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Tenkte jeg også, selv bor jeg i USA akkurat nå men starter serien samme dag i Norge? Siter
Sivert Indergaard Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Når begynner dette programmet? (Hvis det i det hele tatt går på norsk discovery channel da) Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 14. januar 2011 Skrevet 14. januar 2011 Spør igjen, når begynner dette i Norge? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. januar 2011 Skrevet 20. januar 2011 Det står ingenting om programmet på Discovery Norway sine sider, så det kan nok ta en stund, om det i heltetatt blir noe av.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.