Gå til innhold

Rapport for Aeroflots hendelse på Osl i januar


Magnus F. Meese

Anbefalte innlegg

En slik hendelse må ses på fra alle sider. Derfor kan vi utenforstående rive oss i håret og absolutt ikke skjønne hvordan han klarte det.

 

Foreslår derfor Mathias at du laster ned rapporten og leser hva som står der før du skyter piloten. Det står godt forklart hva som skjedde der. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde de derimot hatt Mathias der så ville dette aldri skjedd, fordi han gjør aldri noe feil. Og han gjør alt perfekt!

Skal vi da frata deg retten til medlemskap her fordi du har skrivefeil? Blir så latterlig når slike eksperter som deg skal skyte de som virkelig er utdannet på dette feltet.

 

 

Skjønner godt at dette er mulig jeg, om du leser litt av rapporten før du snakker dritt om andre så kanskje du forstår noe :) . Det er flere faktorer som gjør at han gjorde dette i god tro. Hvis du også går litt skole så gjør det at du vil forstå hvordan slike feil kan begåes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for rapporten. Dette var meget interessant lesestoff for en flightsimmer. Det er fint å kunne lese en rapport hvor alle detaljer er tatt med. Da jeg begynte å lese tenkte jeg: "Hvordan kunne tre besetningsmedlemmer i cockpit ikke legge merke til at de tok av fra en taksebane!?" Men etter å ha lest rapporten skjønner jeg hvordan det er mulig. Alle er opptatt med sine oppgaver, og mange omstendigheter forårsaket hendelsen. Det var bra det gikk så bra som det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er irrelevant hva som pleier og bli brukt. Det kan være så åpenlyst det bare vil.

 

På dette tidspunktet er det såpass mange mennesker innblandet, noe som gjør at en liten feil fra en av dem er nok til at en slik ting kan skje. Vi er jo ikke perfekte.

 

Derfor har heller ingen skyld i saken, ikke etter hva de stod i rapporten heller etter hva jeg skjønte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...