Gå til innhold

MP tur 12 des 2010


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Stilige panoramabilder og realistisk tåke-effekt Stein. Og ja, det var mye tåke denne søndagen, men vær og landskap varierte såpass mye, at det ble en spennende og ikke minst vakker tur.

 

des1.jpg

Samling i Blue River i stemningsfull frostrøyk.

 

des2.jpg

Oppe i høyden skinte sola......

 

des3.jpg

...... mens landingen i Valemount bød på noen utfordringer.

 

des4.jpg

Tilbake i solskinnet og i tospann med Fred.

 

des5.jpg

Så viste det seg at Cessna310 i så stort antall ble for tøfft for mange maskiner, så vi byttet til gamle, trauste Beavern.

 

des6.jpg

Og i mer eller mindre kaotisk orden bar det videre på ferden.

 

des7.jpg

En liten napp i baksetet, mens Kjell og Fred passer navigasjonen.

 

des8.jpg

Og selv om tåka fremdeles lurte i dalsøkkene, ble det riktig så fint på slutten, så de av oss som ble med hele veien fikk en innholdsrik og flott søndagstur. Takk til Fred, som igjen hadde lagt mye flid og god planlegging i turen, og som stilte med julegløgg og pepperkaker ved ankomsten til Olds Didsbury.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok er knalltur på søndag. Kan ikke noe for det, men det er noe spesielt med Beaver'n og bush-flygning og i ORBX-land, er det en fantastisk opplevelse.

Tåka på serveren syntes jeg var helt glimrende. Satte virkelig sitt preg på virkeligshetfølelsen :)

 

Ellers var dfet vel mer eller mindre samlet flokk hele veien, noe som alltid er gøy.

 

Takk for en kjempetur til alle sammen som var med.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. hvilke fantastiske bush-bilder.

 

Må si jeg virkelig savnet søndagsturen og når jeg nå ser bildene så kryper abstinensene langt innover meg!

 

Ser ut som om dette var en fantastisk tur i et herlig bushvær :)

 

Ekstra glad ble jeg over alle Beaver-bildene :) nyyydelig.

 

Og Steve, du har helt rett det du sier om Beaver'en og bushflyging. Det er bushmaskin nr. 1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Må si jeg virkelig savnet søndagsturen og når jeg nå ser bildene så kryper abstinensene langt innover meg!

 

 

Stakkars mann :o :grin: , jeg var sterkt i tvil om jeg skulle legge ut bilder, da jeg fryktet det ville gå hardt innpå deg! Håper du snart er online igjen, så vi kan starte et langvarig behandlingsprogram mot helsefarlige abstinenser :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det atter tid for por..kveld.

 

2010-12-12_21-4-3-246.jpg

Gruppe sex.. :cry:

 

2010-12-12_21-7-43-240.jpg

Noen liker det i høyden..

 

2010-12-12_21-15-28-898.jpg

mens andre nærmere bakken. :blush:

 

2010-12-12_22-9-48-902.jpg

Og tåken ble liggende. :D

 

2010-12-12_22-12-29-546.jpg

Har ikke sovnet over stikka, det ble bare lenge å vente på gløggen og pepperkakene.

 

2010-12-12_22-43-36-107.jpg

Den avskyelige snømannen. :sick:

 

2010-12-12_22-54-29-824.jpg

Noen tok seg god tid ved endestasjon..

 

2010-12-12_22-55-5-655.jpg

mens andre bare stoppet motoren og sprang til gløgg gryta. En kjempe kveld ble det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...