Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 12. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 12. desember 2010 Kveldens tur som nok var preget av tåke og dis i dalene Takk for titten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2010 Stilige panoramabilder og realistisk tåke-effekt Stein. Og ja, det var mye tåke denne søndagen, men vær og landskap varierte såpass mye, at det ble en spennende og ikke minst vakker tur. Samling i Blue River i stemningsfull frostrøyk. Oppe i høyden skinte sola...... ...... mens landingen i Valemount bød på noen utfordringer. Tilbake i solskinnet og i tospann med Fred. Så viste det seg at Cessna310 i så stort antall ble for tøfft for mange maskiner, så vi byttet til gamle, trauste Beavern. Og i mer eller mindre kaotisk orden bar det videre på ferden. En liten napp i baksetet, mens Kjell og Fred passer navigasjonen. Og selv om tåka fremdeles lurte i dalsøkkene, ble det riktig så fint på slutten, så de av oss som ble med hele veien fikk en innholdsrik og flott søndagstur. Takk til Fred, som igjen hadde lagt mye flid og god planlegging i turen, og som stilte med julegløgg og pepperkaker ved ankomsten til Olds Didsbury. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Nok er knalltur på søndag. Kan ikke noe for det, men det er noe spesielt med Beaver'n og bush-flygning og i ORBX-land, er det en fantastisk opplevelse. Tåka på serveren syntes jeg var helt glimrende. Satte virkelig sitt preg på virkeligshetfølelsen Ellers var dfet vel mer eller mindre samlet flokk hele veien, noe som alltid er gøy. Takk for en kjempetur til alle sammen som var med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ahh.. hvilke fantastiske bush-bilder. Må si jeg virkelig savnet søndagsturen og når jeg nå ser bildene så kryper abstinensene langt innover meg! Ser ut som om dette var en fantastisk tur i et herlig bushvær Ekstra glad ble jeg over alle Beaver-bildene nyyydelig. Og Steve, du har helt rett det du sier om Beaver'en og bushflyging. Det er bushmaskin nr. 1! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jan Arild: Du er savnet!!..og ja, nok en nydelig tur i Beaveren!...og nok en glimrende rute av Fred! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 13. desember 2010 Må si jeg virkelig savnet søndagsturen og når jeg nå ser bildene så kryper abstinensene langt innover meg! Stakkars mann :grin: , jeg var sterkt i tvil om jeg skulle legge ut bilder, da jeg fryktet det ville gå hardt innpå deg! Håper du snart er online igjen, så vi kan starte et langvarig behandlingsprogram mot helsefarlige abstinenser :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Randa Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Så var det atter tid for por..kveld. Gruppe sex.. :cry: Noen liker det i høyden.. mens andre nærmere bakken. :blush: Og tåken ble liggende. Har ikke sovnet over stikka, det ble bare lenge å vente på gløggen og pepperkakene. Den avskyelige snømannen. :sick: Noen tok seg god tid ved endestasjon.. mens andre bare stoppet motoren og sprang til gløgg gryta. En kjempe kveld ble det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 hahaha...den snømannen fikk jeg ikke med meg flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lille innsjøen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.