Gå til innhold

Fix for Cloud9 Bergen


Anbefalte innlegg

Andrew har gitt seg i kast med problemstillinger rundt CLoud9 Bergen for FSX. Det stygge platået ved bane 35 er ordnet, og etter oppdateringen vises plutselig alle detaljene i fotosceneryet (dette er noe som i allefall jeg har slitt med før....) :grin:

 

Opp-over-vannet i nord er ordnet - nå går det tilogmed an å sette mindre sjøfly ned på dette.

 

For meg føles dette som en kjempeoppdatering av sceneryet... :cool:

 

enbr1.jpg

 

enbr2.jpg

 

enbr3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hope so, hope so :grin:

 

Første vellykkede resultat var en endring av afcaden. Nå får jeg til samme endring med en separat fil, laget med SBuilderX. Bare en "first cut", men med litt tid blir det helt topp.

 

Og det er bra, for afcaden har innebygget en sinnsvak teknikk med gatene, slik at det ikke lar seg gjøre å kopiere den. Det betyr og at de som ønsker å kode parkeringer, er nødt til å gjøre det selv med ADE eller AFX. Det lar seg ikke gjøre å lage ny afcad til dette sceneryet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første vellykkede resultat var en endring av afcaden. Nå får jeg til samme endring med en separat fil, laget med SBuilderX. Bare en "first cut", men med litt tid blir det helt topp.

 

...Og det ser lovende ut. Her har Andrew oppnådd myyyye: Betydelig forbedring av platå ved RWY 35 - Betydelig fremheving av fotoscenery detaljer - fjerning av opp-over-vann - mindre (nesten ingen) stutters - bedre fps i sceneryet :grin:

 

d.jpg

 

e.jpg

 

f.jpg

 

c.jpg

 

b.jpg

 

a.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du overbevist meg jeg kan laste opp betaen, Gunnar :smile:

 

Her er fixen. Den er ikke ferdig, men god nok. Brukes selvfølgelig helt og holdent på eget ansvar. Det går nok bra, ingen ting er endret av originalfilene. Readme medfølger. Jeg laster Final opp til filbiblioteket i slutten av Januar.

 

http://www.4shared.com/file/u0fkCTKq/Cloud9BergenFSX_Fix.html

 

God Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...