Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en liten stund siden, slapp Just Flight en FSX native DC-3/C-47. Nå har jeg kjøpt denne, og hovedintrykket er bra.

Bra modell interiør/eksteriør, og virkelig god lydpakke. Både modell og painter lider litt av hastverksarbeid, så her regner jeg med at det kommer oppdateringer. et pluss er det at det kommer et oversiktlig og bra paintkit med installeren. her burde det være litt å henge tak i, ettersom teksturene er litt rett frem og plastikkaktige. Et pluss er det også at du får med en extention pack på kjøpet.

 

Altså mye å henge tak i for paintere her. Men, når de rette folkene får lagt litt mer liv til teksturene, kommer vi til å ha en veldig bra FSX DC-3/C-47 :grin:

 

5.jpg

 

6.jpg

 

4.jpg

 

3.jpg

 

2.jpg

 

1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre for min del, Just Flight begynte å "fikle" med VISA`n min, så jeg trakk meg langt unna butikken deres...... smirk .

 

......ææææeeeeeh....da jeg endelig fikk betalt, hadde jeg kjøpt denne 2 ganger :sick: Betalingsystemet tl JF fungerer absolutt ikke optimalt, og det registrerte et kjøp som jeg trodde hadde gått i dass :confused:

 

Takker ellers for kommentarer. Jeg klør litt i fingrene etter å ta tak i teksturene, men jeg har hendene fulle med nye Milviz prosjekter (det er kø på arbeidslisten..... :cool: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...