Gå til innhold

AoN nytt...

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for ny ENVA. Dette på grunn av kystlinje prosjekter i området. Det samme gjelder ENBO, som blir tilpasset Terje Brun sitt 3D scenery. Begge flyplasser er oppdatert etter nyeste AIP. Kystlinjene kommer senere. ENVA har fått 7 AoN gmax modeller...men jeg kommer ellers ikke til å lage gmax modeller til de nye flyplassene.

En "major" oppdatering av AoN afcads kommer i desember, men det er ikke sikkert ENVA og ENBO blir med ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forlengst vært i shoppen. VærnesX er rotert -1,7 grader, og da kan det ikke være referanse for kystlinje justeringer. Dessuten, helt siden FS1 har jeg alltid ønsket å få området rett...og nå blir det endelig sådan. Bortsett fra at høyden er feil, men det er den for mange FS flyplasser. Dessuten...har jeg alltid likt å ha et kjapt alternativ til any payware scenery. Tar ikke skade av knallgod flyt når jeg ankommer med PMDG 744F. Så i stedet for å bytte scenery hele tiden, laget jeg mitt eget. Tok to timer, gjort det før...og hadde masse gmax hangarer liggende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thx Gunnar :smile:

Så får vi se da, om jeg får inn igjen Cloud9 Bergen for nte gang. Har installasjons-vegring for denne, rart... :whistle:

Ang. Værnes...så er egentlig ikke høyden feil når jeg åpner gluggene og ser på AIP kartet. Værnes ELEV er 17 meter i øst, og litt over 5 meter i vest, sloped som bare det. Så MS gjorde det ganske fornuftig ved å øke høyden i vest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...