TOS Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ein gjeng med franske passasjerar nektar å forlate flyet etter at dei føler seg dårleg handsama av selskapet. Ganske genialt spør du meg :grin: Les meir ihjå VGNett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hahaha, genialt! Til AFP sier noen av dem at piloten har dratt uten å stenge døra til cockpiten. Hur kan alla i besättningen lämna flygplanet och låta passagerarna sitta kvar själva i flyget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Trur ikkje eg hadde gidda å sitte der å sjå på sure passasjerar om eg ikkje fekk overtidsbetalt. :grin: Skulle ønske at me nordmenn hadde like mykje bein i nasen som franskmenna når me er misnøgde med noko :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Timmy, hva mener du crewet skulle ha gjort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Til AFP sier noen av dem at piloten har dratt uten å stenge døra til cockpiten. Liten tvil om hvor jeg ville ha oppholdt meg :whistle: Er meget fornøyd når jeg leser at folk protesterer på den måten, mer av sånt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (VG Nett) Ryanair-besetningen fløy til Belgia i stedet for Frankrike, låste toalettene og slukket lyset. Så forlot de passasjerene på rullebanen. Her må det være en feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 De kunne i det minste lukket døren til cockpit, plutselig er det en en eller annen flightsim-type som stikker av med hele flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg ser ikke helt selv hvordan de, uten at det får følger for dem (crew'et), bare forlater flymaskinen og passasjerene... Flere ting: sikkerhet ombord som er crew'et ansvar, men også at selskapets eiendom eksponeres uten oppsyn. Nå har jeg selv aldri opplevd noe slikt, men vi har litt om det i OM'en... saken er egentlig ganske grei (i teoorien ihvertfall). Passasjerer er forpliktet til å adlyde ordre fra fartøyssjefen, og hvis ikke passasjerene vil adlyde så kan politi bli tilkalt for å fjerne dem med makt. Politiet er forpliktet til å bistå ved slike anmodninger. Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.