Sivert Indergaard Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvordan får jeg været som dere har på vatsim osv.? må jeg ha real weather i startmenyen? bruker sb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Active Sky Disabler vær i SB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Her: Men jeg anbefaler sterkt å disable dette og bruke Active Sky istede Edit: Ja, som Alexander sa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Problemet med Active Sky er dog at det været ikke er så oppdatert som VATSIM's vær, uten at jeg ser en grunn til at det burde være det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Heller det enn at ikke været stemmer overens med METARen... Slik som SB sitt vær gjør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg bruker ASE innstillt på Vatsim og det stemmer hver eneste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.