Gå til innhold

SAS fløy fra innsjekkede passasjerer


Marius91

Anbefalte innlegg

Kanskje skulle du lest artikelen, så hadde du sett at dette IKKE har noe med SAS å gjøre ikke heller dette at Norwegian ikke får med seg 600 passasjerere.

 

Kan dere ikke slutte med denne drittkastingen mot SAS, Norwegian og andre sellskap. Dere er som små unger i en sandkasse. Voks opp noen gang!!

 

Jack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius

 

 

Hvis det ikke var et angrep på et flyselskap, hvorfor linket du da til rubrikken? Og hvorfor LESTE du ikke hele artikelen for å sjekke hva som VIRKELIG var årsaken? Det MÅ da finnes en grunn for at du linker til denne artikelen. Trur nok ellers at nesten alle her på forumet er oppegående nok og leser aviserne uten at vi her trenger bruke plass for linker til tvilsomme avis artikler.

 

Tar ikke mer diskussion om dette men har min mening klar over de som bare MÅ linke til negative rubrikker om forskjellige flyselskaper. Kom med noe KONSTRUKTIVT om simming i steden!

 

 

Jack

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva er problemet? Kaffekroken er til for alt som har med flysimulator og fly å gjøre. Når jeg ser en artikkel på vg som omhandler fly, hvorfor skal jeg da ikke legge den ut? Hvis du er lei av skittkasting, send melding til VG heller. Du trenger ikke slakte meg, for alt jeg gjorde var å gjengi det De skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang syns jeg VG har komponert sin overskrift, med lite annet enn salgstall for øyet. SAS er uskyldig i dette, da det er bakkemanskapet til Iberia som er i streik, og selskapet harderfor trolig ikke hatt anledning til å levere den avtalte tjenesten.

 

Av tre flyvninger fra LPA til BGO i går, var det bare Thomas Cook som kom frem. Både SAS og Norwegian endte opp i London, på grunn av besetningens arbeidstidsbestemmelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...