Sivert Indergaard Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 VGTV "Overvåkningskameraet fanget opp hvordan et fly gikk inn for nødlanding da hjulene ikke ville løse seg ut" OT: hvordan siterer mann? får det ikke til :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Lekker landing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 OT: hvordan siterer mann? får det ikke til Du kopierer det du skal sitere, og velger de to ''hermetegnene'' i menyen. Hermetgn = '' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Du kopierer det du skal sitere, og velger de to ''hermetegnene'' i menyen. Hermetgn = '' ahh ! tusen takk Erik ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du kopierer det du skal sitere, og velger de to ''hermetegnene'' i menyen. Hermetgn = '' ahh ! tusen takk Erik ! testing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du kopierer det du skal sitere, og velger de to ''hermetegnene'' i menyen. Hermetgn = '' Her er eks. OT: hvordan siterer mann? får det ikke til Du kopierer det du skal sitere' date=' og velger de to ''hermetegnene'' i menyen. Hermetgn = '' ahh ! tusen takk Erik ! "Overvåkningskameraet fanget opp hvordan et fly gikk inn for nødlanding da hjulene ikke ville løse seg ut" Bra landing!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 ahh ! tusen takk Erik ! Der tenker jeg! :-) takk Erik og Sivert. Den landinga hadde jeg gått av å se. Har nemlig fått litt flarofobi etter å ha sittet på under tailstrike med C172 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Flarofobi, hva er det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Flarofobi er nok ei oppskrift på nasehjulslanding :grin: Slett ingen dårleg landing dei føretok seg her nei. Godt jobba av pilotane ombord. Men VG må lere seg forskjell på nasen og buken :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Godt jobbet ja, pleier som regel å gå bra disse her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Øyvind Lunde Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hehe! "Flarofobi" Herved et nytt begrep jeg snekret i farten. Som Torstein sier en oppskrift på nesehjulslanding. Har brent seg inn i hodet mitt lyden av halen som slo nedi en gang jeg satt på, og dermed er jeg livredd for å gjøre det samme og vegrer for å flare som jeg bør under landing. Dette gjelder kun på Cessna. På Piper går det helt greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Flott prestert landing med en flott maskin fra Venezuela? Ser ut som en 737-200 fra Venezolana. Flotte maskiner jeg selv har sett mang en gang i karibien. Venezolana Tor-Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.