Johnny_Nikolaisen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ett bilde fra Stave Lake, i PNW terreng. Flystripa i enden av sjøen er forlatt og ujevn, med andre ord artig å lande på. Ikkenoe grensesprengende bilde, men jeg fikk så godfølelsen på tur inn at jeg måtte trykke på v-tasten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Flott bilde Johnny! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvilket fly er dette? Carenado Piper? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Flott bilde - bushflyging gir en egen følelse... :grin: ....Og flyet er en Carenado Cessna 185 (trolig en amfibieversjon...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_Nikolaisen Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 (ikke meningen å bumpe, har vært på kurs denne uka.) Takk for kommentarer! Kanskje litt tidlig i sesongen, men jeg fløy med en Carenado 185 med ski på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.