Gå til innhold

Tårnet på Torp - Noen?


Andreas Skotner

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Sondre Aabø:

Noen som jobber på rygge her ?

Det blir enten Rygge eller Hjemme på OD dagen så da velger du.

Tror det skal mye til for at du skal få jobbe på Rygge under OD dagen, var på Rygge under arbeidsuka mi for noen år tilbake, vi jobba ikke i det hele tatt under hele uka, vi fikk omvisning på forskjellige avdelinger og alle skvadronene pluss at vi satt i kantina og spillte Playstation med de vernepliktige som heller ikke hadde noe bedre å gjøre...

 

Beste var første dagen da vi besøkte to'ern, var først inne i briefing rommet deres og snakka litt om F-16, osv.

Fikk også høre at piloten og teknikeren som fortalte like godt kunne gå, for vi kunne jo dette fra før "[stikk

Så ble vi kjørt i en av de kassebilene som pilotene blir kjørt i bort til 30 hvor to F-16 stod klare til take off.

Piloten som var med oss (som forøvrig het Sandviken (eller Sandvik)) hadde med en radio som han snakka med pilotene som stod ved 30, så ba han han første om å ta av, han taksa ut og tok av nedover, uten burner...

Så ba han han andre om å ta av...taksa ut, full burner ned over rw'en og rett opp "[stort

Sinnsykt rått å se på, men resten av uka var egentlig bare kjedelig, se på hvordan de pakker bremsjeskjermer osv. ikke fullt så intressant.

Og MASSE fritid hvor vi måtte sitte i kantina å glo.

 

Men det jeg ville frem til er at jeg har prøvd å komme inn på Rygge en rekke ganger i forbindelse med slike dager, og svaret jeg har fått hver gang er at de bare tar imot folk i arbeidsuka "[sur]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...