Paulo Fernandes Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Siden jeg ikke flyr FS noe særlig for tiden pga mye mye vakt her i Garden, så blir det ikke mange bilder fra FS heller. Men hvorfor ikke poste noen gamle? Her er altså noen av de eldste bildene jeg har tatt. Nå er det bare 57 dager til dim. Etter jul blir det nok noen bedre bildeserier fra meg her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 hmmm fs9.. Fine bilder Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Snadder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Flotte bilder ja! Ser at du fløy Posky? Ja, var du i "opplæringsfasen" av FS der eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Stemmer det Sondre Fløy ikke på Vatsim på denne tiden engang, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fint bilde. Tatt ut flyet og lagt det inn i ett ekte bilde? Det så veeeeeldig ekte ut...! For ekte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Det stemmer Joakim. Brukte Photoshop på den måten før. Gjør ikke det ofte lenger, siden da blir det ikke et screenshot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Schmidt Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 hehe, ja. Jeg tror nok trærne røper shoppinga her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Utrolig fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.